January 30, 2016

WEB FAVORITES #25


Happy weekend, guys! Here you have my current ultimate favorites. I know the military jacket trend was last season, but it is a piece that will always be a classic in any closet. Since I didn't manage to get my hands in one from Mango, I spotted this baby on Nelly.com and fell in love right away. And to match that cool jacket, I found those amazing shoes at Asos. I'm all over flat shoes at the moment (due to my foot situation here), I've been looking for a type of shoe that is slightly masculine and with buckles. Once again Asos didn't let me down! And that bag... well, do you know the collections from Victoria Beckham? There is a bag (see it here) that I drolled over it, and Mango made a similar design to that same bag. I love black structured bags, they are always a timeless piece and very versatile. This one is already mine! From Mango, of course. Since I want my bags to get smaller, that card holder is the perfect accessory and necessity. And yes, open back tops! What else? So God damn elegant... Zara will be my ruin! Some items here are trends from previous seasons. Trends come and go but your style should be personal and constant. If you think it fits your style, buy it. Because fashion comes and goes, and style is eternal. Cliché, but true! 
______________________________________

Bom fim-de-semana, pessoal! Aqui têm os meus favoritos do momento. Sei que a tendência do casaco militar foi a season passada, mas é uma peça que será sempre um clássico em qualquer closet. E já que eu não consegui meter as minhas mãos num da Mango, encontrei este na Nelly.com e adorei-o de imediato. Para combinar com o casaco, encontrei estes sapatos incríveis na Asos. Estou totalmente concentrada em sapatos rasos (devido ao problema do meu pé, podem ler aqui). Já ando à procura de uns sapatos dentro deste estilo há algum tempo, algo mais masculino e com fivelas. E mais uma vez, a Asos não me desiludiu! E a mala... bem, já conhecem as colecções da Victoria Beckham? Havia esta mala (podem ver aqui) que adorava, e a Mango fez uma mala bastante parecida. Adoro malas pretas e estruturadas, são sempre peças intemporais e muito versáteis. E a mala já é minha! Da Mango, claro. E já que quero que as minhas malas se tornem mais pequenas, aquela carteira para cartões é um acessório e uma necessidade. E sim, tops de costas abertas! Que mais? São tão elegantes... a Zara é a minha ruína! Alguns destes items são de colecções anteriores. As tendências são inconstantes mas o nosso estilo deve de ser constante e pessoal. Se acham que se enquadra no vosso estilo, comprem. Porque a moda vai e vem, mas o estilo é eterno. Cliché, mas bem verdade!

Love, Maria

No comments:

Post a Comment