April 04, 2016

CRAVING x SAVING - AQUAZZURA WILD THING

Missguided HERE | Aquazzura HERE

Happy (but not so happy due to rain) Monday! Is was suppose to be Spring and not Winter all over again... My bags are packed and in a few hours I'll be heading home again. Meanwhile, here is a new Craving x Saving post. Love these types of post! I haven't purchased a pair of black heels in a while, but I've been looking at these tassel babies for a long time. In black but also in blue (see them here). Of course Aquazzura is amazing, I love every pair of shoes they create. But it isn't for my wallet... so, I'm obliged to look for a budged version of the tassel shoes. And found a lot of them! My choice goes to Missguided heels but you can find them in different colors and design, in another online stores like Asos, Daisy Street and Public Desire. What do you think of them? 
______________________________________

Boa (mas não tão boa por causa da chuva) Segunda-feira! Era suposto ser Primavera e não Inverno novamente... As minhas malas estão feitas e dentro de poucas horas irei a caminho de casa novamente. Entretanto, aqui têm um novo post sobre Craving x Saving. Adoro este tipo de posts! Não tenho adquirido nenhum par de saltos pretos ultimamente, mas tenho andado a namorar estes há já algum tempo. Tanto tem preto como em azul (vejam aqui). É claro que a Aquazzura é brutal, e básicamente adoro todos os modelos de sapatos que criam. Mas não são para a minha carteira... portanto, sinto-me obrigada a procurar uma versão budget do mesmo modelo de sapato. E encontrei imensas! A minha escolha vai para os saltos da Missguided mas podem podem encontrá-los em diferentes cores e modelos noutras lojas online como a Asos, Daisy Street e Public Desire. O que acham deste sapato? 

Love, Maria

No comments:

Post a Comment