April 16, 2016

MY TOP 8 MOM JEANS

ADLINKS:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

So, mom jeans! I admit, is my favorite type of jeans. I would love to have every piece I've selected for this post, hehe. But I have similar pairs (bought from previous seasons). I've decided to put together My Top 8 Mom Jeans as one of my Key Pieces for any closet. Topshop has the coolest budget jeans! They are very similar to Levis and they're cut is super classic and simple. But if you don't like to buy online, Stradivarius and Pull&Bear has some cool pairs as well. It's a type of jeans you can dress up with everything and you'll still look cool and effortless chic. I have the dark blue, a ripped pair, the light denim and medium denim nº 5. What's your favorite pair of jeans?
______________________________________

Portanto, "mom jeans"! Eu admito, é o meu estilo de calças de ganga favorito. Adoraria ter um par de cada desta selecção que fiz, hehe. Mas tenho semelhantes (comprados em seasons anteriores). Decidi criar o meu My Top 8 Mom Jeans como uma das minhas Key Pieces para qualquer closet. Topshop tem as mais fixes! São muito parecidas com as Levis e têm um corte super clássico e simples. Mas se não gostarem de comprar online, podem ver a Stradivarius e a Pull&Bear pois têm jeans bem brutais. É um tipo de jeans que podem vestir de qualquer e estarem sempre cool e "effortless chic". Tenho umas em ganga escura, umas rasgadas, ganga clara e ganga média como o nº5. Quais são as vossas favoritas?

Love, Maria

No comments:

Post a Comment