July 05, 2016

BOYFRIEND SHORTS + LEATHER JACKET

LEATHER JACKET - MANGO (old) | T-SHIRT - MANGO (old)
SHORTS - PULL&BEAR (diy) | SHOES - ZARA (old) | SUNGLASSES - RAY BAN

Hey there! I'm in a lack of words for today's post because I'm in a bit of pain due to my yesterday's doctor appointment. I've had a injury on my left knee's hamstring for a lot of years due to dancing and last week the pain came back and came back strong! Yesterday I went to the doctor and after his massages and magic I'm feeling a bit better but still with pain. But it's normal because he tried to relived the swelling of the hamstring. So, since I cannot walk properly for the next 3 to 4 days, I'll be posting some old outfit I've taken a couple of weeks ago (nothing like having backup outfits for situations like this one). I'll take this time to drawn and try to improve my little shop. Enjoy your day*
______________________________________

Hey! Hoje estou com poucas palavras pois estou com algumas dores devido à minha ida ao médico. Há uns anos atrás lesionei o tendão atrás do joelho esquerdo, devido à dança, e na semana passada a dor voltou e voltou em grande! Ontem fui ao médico e após as suas massagens e magia, comecei a sentir-me melhor embora ainda tivesse algumas dores. É normal ainda sentir dor, uma vez que ele massajou com alguma pressão para aliviar o inchaço do tendão. Portanto, já que me vai ser impossível andar decentemente durante os próximos 3 a 4 dias, vou tratar de colocar posts de outfits mais antigos (nada como ter backups de conjuntos para situações como esta). Irei aproveitar este tempo para desenhar e melhorar a minha lojinha. Tenham um bom dia*

Love, Maria

No comments:

Post a Comment