January 09, 2016

SHEARLING COAT IS THE BEST COAT

PHOTOS BY LUÍS LINHARES

ADD LINKS:
SHEARLING COAT - MANGO OUTLET (similar here) | 
KNIT and SHIRT - PULL&BEAR MAN (similar here and here) | LEATHER PANTS (old) - PULL&BEAR (similar here) | 
HEELS - NELLY.COM (or here) | SUNGLASSES - PARFOIS (similar here) | 
WATCH - CHRISTIAN PAUL (here)

Rain and cold wind has been the main weather forecast these last few days. And few days ago was freaking cold! More cold than I'm used to and for someone who walks on shoes without socks (and it doesn't really botter me at all), it was hard, really hard to bear the cold on my feet. You can bet as soon as I got home I put two pairs of socks plus my wool slipons. What kept me warm was my super fluffy, oversized black shearling coat! Seriously in love with that coat... And now, back to work. The turists do not wait for me, haha! See ya tomorrow*
______________________________________

Chuva e vento frio têm sido as condições temporais que reinaram nestes últimos dias. E há uns dias atrás estava tanto frio! Mais do que estou habituada e para alguém que usa sapatos sem meias (algo que não me incomoda mesmo nada), foi difícil, mesmo muito difícil suportar o frio nos meus pés. Podem ter a certeza que assim que cheguei a casa calcei dois pares de meias e as minhas pantufas de lã. O que me manteve quente foi o meu super quentinho largueirão casaco preto de dupla face! Está aqui um caso de amores loucos por este casaco... E agora, de volta ao trabalho! Os turistas não esperam por mim, haha! See ya tomorrow*

Love, Maria

1 comment:

  1. Ai, eu não consigo usar sapatos sem meias, faz-me impressão. ahah, exactamente como me faz dormir sem meias.
    Aii, eu ontem fiquei a olhar para um casco deste género já nem sei em que loja. Parece ser mesmo a coisa mais quentinha e para estes dias que têm passado é um must!
    Este é mesmo giro e gosto de como te fica!

    Lena's Petals xx

    ReplyDelete