January 20, 2016

TINY TEA TEATOX - 28 DAYS of DETOX

FIND THE TEA HERE

Hey, loves! Let's talk about tea detox. First time I ever did a detox to my body and yes, first time I drank tea (shame!). As you can see from my light tan, these photos are from Summer. I thought I had lost them but found them before cleaning my laptop. So, tea detox, BEST THING EVER! Seriously, you can actually see the results after the first week. I saw it, specially in my thighs. Besides the fact that I pied a lot, it is amazing. I drank it cold, three times a day, 30min before or after breakfast, lunch and dinner. I loved the result so much that I had to order it again. You should try it! And it isn't that expensive and it has free shipping. Mine was the 28 days program. If you buy it, let me know! I would love to know your results.
______________________________________

Hey, loves! Vamos falar sobre detox à base de chá. Foi a primeira vez que fiz uma detox ao meu corpo e sim, foi a primeira vez que bebi chá (vergonha!). Como podem ver pelo meu leve bronzeado, estas fotos são do Verão. Pensei que as tinhas perdidas até as encontrar antes de fazer uma limpeza ao meu portatil. Portanto, detox em forma de chá, A MELHOR COISA DE SEMPRE! A sério, vocês conseguem ver resultados após a primeira semana. Eu vi, especialmente nas minhas coxas. Para além do facto de ir inumeras vezes à casa-de-banho, foi brutal! Bebia-o frio, 3 vezes por dia, 30min antes ou depois do pequeno-almoço, almoço e jantar. Adorei tanto o resultado que decidi encomendar outra vez. Deviam de experimentar! E não é nada caro e tem free shipping! O meu era o programa de 28 dias. Se comprarem, digam-me! Adorava saber os vossos resultados.

Love, Maria

No comments:

Post a Comment