February 12, 2016

VALENTINE'S DAY GIFT GUIDE FOR HIM & HER

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

So, Valentine's Day is just around the corner... do you already have that perfect gift for your loved one? I've put together a gift guide for her and for him. A little help for those who haven't decided on what to offer to your significant other. Lovely shades of neutrals and pink for the ladies (that Rose Quartz trend is brainwash me!), and black leather perfections for the gentlemen. Pretty cool, if I may say, hehe! But I'm more a fan of "each day is Valentine's day", according to Frank Sinatra's song, so I would offer something on the list to my man whenever I wanted. Would you choose anything from these gift guides?
______________________________________

Portanto, o Dia dos Namorados está quase aí... já escolheram o vosso presente para o vosso(a) namorado(a)? Criei estes dois guias de presentes tanto para ele como para ela. Uma pequena ajuda e inspiração para aqueles(as) que ainda não sabem o que oferecer. Tons neutros e cor-de-rosas bem elegantes para elas (esta tendência do Rose Quartz está a fazer-me uma lavagem cerebral!), e perfeições pretas em leather para eles. Bem cool, se o posso dizer, hehe! Mas eu sou fã do "cada dia é Dia dos Namorados", segundo a música do Frank Sinatra, portanto ofereceria qualquer um destes elementos ao meu homem sempre que me apetecesse. O que acham destes guias? 

Love, Maria

No comments:

Post a Comment