June 03, 2016

BEDROOM INSPIRATION - CLOTHING RACK

clothing rack inspiration for bedroom with copper tubes
Inspiration from Pinterest

Happy Friday, loves! Luís and I are on our way to Évora to pick up the rest of my stuff and to say good bye to my family and friends. Tough moments but it's in search of happiness and I thank God that exists Snapchat, Messenger and so on. There's always a way to stay in touch! And about this post, our bedroom is almost done but there's a few thing missing, like the clothing rack. Since I have my own personal handyman, he's going to make our rack from copper tubes and palettes. So cool! I, of course, will give moral support during the process of creation, hehe! Here is some inspo on rustic clothing racks with copper tubes and wood. What do you think? It's quite different from my all (almost) white bedroom but I think it's a nice change. Enjoy your day*
______________________________________

Boa Sexta-feira, loves! O Luís e eu vamos a caminho de Évora para eu trazer o resto da minha tralha e para me despedir de família e amigos. Vão ser momentos difíceis mas esta saída será em procura da minha Felicidade. Eu agradeço imenso por existir Snapchat, Messenger e por aí fora. Há sempre meios para me manter em contacto com eles! E sobre este post, o nosso quarto está quase pronto mas ainda faltam algumas coisas como o nosso varão para a roupa. E já que o meu amor é um jeitoso com as mãos em trabalhos de madeiras e ele vai fazer o varão a partir de tubos de cobre com base em madeira. Tão brutal! E claro, eu vou estar ao lado a dar apoio moral durante o processo de criação, hehe! Aqui têm alguma inspiração em cabides e varões rústicos em cobre e madeira. O que acham? É um pouco diferente do meu quarto (quase) todo branco mas acho que é uma boa mudança. Tenham um bom dia*

Love, Maria

No comments:

Post a Comment