June 01, 2016

OUTFIT DETAILS


Good morning, loves! It really frustrate me not having my camera and it frustrates me even more knowing that it was my fault...  I've found some cool locations here to shoot outfits and I can't any due to my airhead. Meanwhile, I'm sharing details from some of my outfits. Denim is a common theme on my outfits! Enjoy your day*
______________________________________

Bom dia, loves! É mesmo muito frustante não ter a minha máquina fotográfica comigo e ainda me frusta mais saber que a culpa é minha... Tenho encontrado locais brutais para tirar fotos e não posso tirar nenhuma devido à minha cabeça de vento! Entretanto partilho com vocês alguns detalhes dos meus outfits. Ganga é um tema comum nos meus conjuntos! Tenham um bom dia*

Love, Maria

No comments:

Post a Comment